Post by trasmanatarea on Feb 28, 2022 20:03:51 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ RealmCraft 3D Mine Block World ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ RealmCraft 3D Mine Block World IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mange primogems ▞▞▞
▞▞▞ RealmCraft 3D Mine Block World 2022 version ▞▞▞
spillet sitter fast. Jeg kan bare logge på spillet. og snart jeg prøver å bevege meg, fryser det. vær så snill å se på dette problemet. Jeg elsker virkelig dette spillet og har akkurat ferdig med å bygge en festning. jeg vil ikke miste alt.
Det er fryktelig, men det ser ut som minecraft, men du får stadig annonse etter annonse, og det er sååå tregt, og det lar deg bare gjøre noe i et minutt og så dukker det opp en annonse, så det er derfor jeg ga den en 2-stjerners rangering
Jeg elsker konseptet, men TING SPARER IKKE. Jeg bygde et lite hus på siden av et fjell og perfeksjonerte det hele dagen. Jeg fortsetter senere for å bygge en landsby og huset mitt er borte. Det var ikke noe stort, jeg likte bare hvordan det så ut, og jeg satte noen fine detaljer på det.
første gang jeg hørte dette spillet fra broren min, lastet jeg det ned umiddelbart. det er veldig morsomt og vanedannende, men legg gjerne en veiledning på det. Jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal spise, hahaha. Jeg har ikke spilt minecraft ennå, men jeg ble så fascinert da jeg så dette spillet, så teknisk sett er jeg en nybegynner. vennligst legg en veiledning for nybegynnere som meg. Takk
RealmCraft 3D Mine Block World APK. 2021-11-22 ... Battle Merge: Block Match Puzzle Craft Game APK. 2021-05-31 ... Widgets iOS 14 - Color Widgets.
Det er et godt og kreativt spill. Vi kan lage hva som helst i spillet. Men den hacker mye, og den har for mange tillegg. Tilleggene kommer etter hvert 1 minutt. Det mister tålmodigheten min, og en annen feil er at grafikken ikke er bra. Men totalt sett er dette spillet best blant alle håndverksspill. Men minecraft er best.
RealmCraft 3D Mine Block World Adventure dyp
Spillet er så fint, men det er et problem med det. Så når jeg spiller kreativ, laget jeg de vakreste husene. Så dagen etter nektet den å åpne verden, og hva skal jeg gjøre, åpne en annen verden. Det gjør meg virkelig vondt. Vennligst finn en måte å åpne min verden på at det tar så lang tid å åpne. Jeg skriver dette slik at andre kan se og føle følelsene mine. Vennligst du må forbedre spillet. Takk skal du ha.
Først liker jeg dette spillet, men etter en stund, men i Worlds, hvordan kan vi se at det ikke var slik, det er derfor jeg gir dem 2 stjerner i verden, det er ting å gjøre det er verdens steder så irriterende fordi i verden kan jeg ikke se den perfekte verden og det er ingen gjenstander til mange gjenstander kjedelige jeg forteller deg ikke last ned dette spillet dette er det verste spillet
Dette morsomme spillet med 2D / 3D-grafikk tar deg til en sandkasseverden der du kan utforske og lage dine egne eventyr. På en lignende måte
Jeg er helt ærlig med dette spillet, men jeg synes det er veldig kjedelig, jeg kan ikke gå uten å slette blokker, så jeg vil heller holde meg til et annet gratis Minecraft-spill. Hvis du kunne gjøre noen oppdateringer, ville det kanskje vært bedre. Edit: greit, jeg får dette spillet litt mer for innsatsen og tiden de brukte på dette spillet, men jeg anbefaler fortsatt et par oppdateringer til dette spillet, det er greit, men det er fortsatt ganske kjedelig, hvis du kunne legge inn noen oppdateringer til dette spillet Jeg ville endre dette til en fire eller fem sta
Dette spillet suger. Jeg foreslår ikke å laste den ned. Det er en total ripoff av minecraft. Å se at du sier at det bare er en minecraft-stil. Vel nei. Total ripoff. De kaller det en minecraft-stil for å skjule det. Så hvis minecraft er et spill og det er en "syle of minecraft", betyr det at det også er en "roblox-stil". Jeg vet at folk som leser dette kan si at minecraft trenger penger, så er det bare å kjøpe det eller prøve å finne en gratis apk-nedlasting. Dette spillet suger
Minecraft ripoff
RealmCraft 3D Mine Block World Phiêu lưu ckim
Jeg har spilt realmcraft før og har fått en ny telefon og jeg spiller på Samsung Galaxy A20e 2019-modellen og jeg kan ikke flytte skjermen rundt for å se i en annen retning enn bare fremover, og dette er i alle spill i enkeltspiller- og flerspillerspill. Jeg elsket dette spillet før, og det var fantastisk, og hvis du kan få løst problemet hans 5, vil jeg garantert gi dette spillet en 5-stjerners anmeldelse.
Det er en veldig dårlig app jeg gir ikke jeg resten stjerner fordi en stjerne går til den fortsetter å henge andre stjerne går til vi kan ikke lage noe hus fra denne blokker eller butikker kjøpesentre osv. de brukes kun og kun til håndverk og når vi vil ikke lage det står ikke nok ingredienser. Den tredje stjernen går til når vi kommer til verden er det dag, men om 4 minutter er det natt og om en halvtime kommer dagen og om natten kommer alt skjelett, edderkopper, spøkelser, fengsel, zombier, cocmel osv.
Det aller beste spillet Jeg likte det, og jeg likte dette spillet i tre måneder. Men jeg er trist fordi vær så snill å fikse som minecraft-servere og overlev med venner. Vær så snill 🥺 fiks dette
Jeg liker det av dette spillet, dette er det beste spillet i verden det hadde møbler og alle mobber er som ekte mobber på grunn av grafikken, så jeg gir 5 stjerner
HEI TELLURION...KAN DU GJØRE MEG EN TJENESTE: VENNLIGST FIKS DIN GAMEPAD-SENSITIVITET OG TAPPINGSPUNKTET... FOR DET AVBRUTE MEG VIRKELIG NÅR DU BYGGE ET HUS OG LØPTE FRA MOBS... GJØR OGSÅ VENNLIGST VENNLIGST GJENNOMGANG TIL BLOKKERING TIDER LENGER! VIRKELIG IRRORERENDE NÅR EDDERKOPPEN BARE DUKKET BAK PÅ MEG SELV I HUSET MITT OG BARE "GÅ AV" LØVENE SOM DEN IKKE ER AKKURAT DER!!! ARGH!!!
Uff, dette spillet er så etterslep for mange annonser og for realistisk, så fiks dette spillet, og jeg vil at du skal endre split control er så vanskelig å bruke hvis du fikser dette vil jeg gi deg 5 stjerner
jeg forstår ikke dette spillet!? her la meg fortelle deg! 1. Når jeg prøver å se meg rundt, fjerner jeg en blokk eller angriper en mobb! 2. Når jeg plasserer en blokk, plasserer den den på feil sted! 3. Mobber gyter fort! 4. Grafikken r til stygg! og det er mange annonser! jeg må spille for å bli kvitt annonsene! det er ikke et fint spill! Jeg beklager å si dette, men det er min mening ikke hater, det er min mening! Du trenger virkelig å fikse dette spillet! Det er y!
Hei, kan du legge til funksjonen om å skrive hva som helst i en bok? Legg også til gjenstanden at når du legger den i dispenseren, skyter skyt mot deg og legg til flere blokker. Jeg ga dette 4 stjerner på grunn av dette, jeg utforsket en av mine verdener da noen skilt med tekst virket speilvendt enn normalt. Vennligst fiks dette. Men jeg liker dette spillet, jeg elsker det. Jeg elsker det virkelig.
Du kan gjøre fortryllelser i dette som er fantastisk. Hvis du ikke kan kjøpe minecraft, spill dette spillet. BTW abonner på min kanal magnus dude. Ett problem det tar har problemer under nedlasting. Jeg så at det var 50% så kom jeg bqck etter en stund og da var det 6%. Det er det eneste problemet. Ellers er det det tredje beste spillet i verden. Den første er roblox 2nd minecraft 3rd realmcraft.
Det suger fordi når jeg spiller i, går det bare til en annonse rett når du blir med i spillet. Er irriterende fordi jeg ikke er en stor fan av annonser, men jeg HATER dette spillet så mye takk for å lese hvis du gjorde det, takk for å forstå meg. Spillet er så dårlig at...hver gang du vil spille spillet går det rett til en annonse, jeg vet ikke hvorfor... uansett takk for å lese dette, jeg håper det hjelper deg.
Det fortsetter å henge mye, spesielt når du gjør røde steiner og det er ingen enderdrage, men et veldig bra spill
Jeg synes spillet er bra, men det er litt rart hvis karakteren har HD-skinn og unormal kropp som stort hode og liten kropp. Kanskje spillet bedre i lav spådomskinn (piksel) . jeg liker kroppen i eldre syn
Jeg har ikke penger til minecraft, og jeg fant dette spillet flott og nydelig, og det har sitt eget utseende, noen spill bare kopier minecraft, men dette har et helt annet utseende. spillet og også flere ting å bygge med plz
Jeg liker det virkelig ikke fordi når du flytter det stikker og jeg vet ikke om det ikke fungerer for meg, men det fungerer ikke så ikke skaff deg denne appen det er så dumt jeg ville gitt den en 5-stjerners så vær så snill å fikse det😡😡😡 😡😡
Fint spill det har multiplayer og også ting som mc ikke har
Mother Simulator: Virtual Baby Simulation leu
Jeg liker spillet eneste grunnen til at jeg gir det a2 er årsaken til at tilleggene øverst i spillet ikke kan se en jævla ting det dekker halve spillet når du spiller det er et bra spill ikke misforstå jeg liker det, men at adds må gå, det er nesten umulig å spille spillet, og det gir ikke uenighet å lukke adds i det hele tatt. Hvis det ikke var for det legger jeg ville gitt det 5 stjerner, men tilleggene må gå. PS beklager, men jeg avinstallerer når tilleggene er borte, gi meg beskjed
Det er et veldig bra spill nesten som Minecraft, jeg vil også laste det ned, men først bør det kjøpes, så kan du installere det, så jeg sjekker hvert spill som ligner på det som craftman, bblocks osv. Men jeg liker dem ikke, så jeg prøvde dette og jeg fant det bra, men noen ting mangler for å gjøre det til et utmerket spill, du kan legge til en bærbar PC (hvis du spilte Minecraft eller håndverker vil du nå det), heis, ugle og andre dyr og fugler, til og med drager og dinosaurhoder til zombier osv. jeg håper du oppfyller ønsket mitt. Takk skal du ha
Dette er et bra spill, men det bør også inneholde steinhugger, eggbytte av heltehjerne og visneskjelett og en ting til som er hodet til en mektig skapning i dette spillet. Jeg får ikke til knappene på bildet du viser, vær så snill, gjør noe🥺.
Dette spillet er galt fordi når jeg har bygget huset mitt i flerspillermodus, hadde jeg en forferdelig opplevelse på grunn av feilene. huset blir ødelagt flere ganger, og også når vi forlater spillet og kommer tilbake kan jeg ikke se huset mitt. vær så snill å fikse dette 😟 og det forsvinner hele veien
RealmCraft 3D Mine Block World Avontuur dmq
RealmCraft 3D Mine Block World. Tellurion Mobile. 12/15/2021. Bob's World - Jungle Adventure 4. Bob's World - Jungle Adventure. OneSoft Global PTE. LTD.
RealmCraft 3D Mine Block World Phiêu lưu egn
Jeg elsker faktisk spillet som er så avhengig at jeg kan spille en halvtime uten noe mer, men der så endringer bør du legge til i nether og i verden så i nether kan du legge til blaze and wither skjelett og du bør legge til witherboss og ender dragon også det blir for moro å spille forresten elsker dette spillet.....
Jeg liker spillet, men jeg gir det 3 stjerner fordi det ikke har kart, den spesielle portalblokken, og jeg vil virkelig sette pris på om personene som lager Realmcraft i elementmenyen de vil ha alt
Det var flott en stund til jeg bygde en gård og dyrene mine fortsatte å forsvinne. Slo ved et uhell en 'enderman' eller gjenskapingen av en, og den teleporterte bak meg og angrep meg de siste fem minuttene jeg spilte spillet. Hvis du liker uendelig å prøve å oppnå noe mens alt jobber for å underminere deg, er dette spillet for deg. Ellers er det bare å betale for minecraft...